استفاده از لایسنس اسپلانک چه مزایایی دارد؟

بهره گیری از تمام قابلیت های مفید اسپلانک جهت تحلیل داده ها استفاده از ماژول های مختلف اسپلانک نظیر Splunk Enterprise Security و … امنیت بالاتر به واسطه فعال سازی احراز هویت

امروزه تحلیل داده ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، نرم افزار اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده های جمع آوری شده از مؤلفه های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده هایی را از وب سایت ها ، برنامه ها ، حسگرها ، دستگاه ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار Splunk Enterprise جریان داده را بصورت یک سری از رویدادهای فردی تجزیه می کند بطوری که به راحتی بتوان آنها را مشاهده و جستجو کرد.

اکثر کاربران با یک مرورگر وب به Splunk Enterprise متصل می شوند و از Splunk Web برای اجرای استقرار خود، مدیریت و ایجاد اشیاء دانش، اجرای جستجوها، ایجاد محورها و گزارش ها و غیره استفاده می کنند. همچنین می توان برای مدیریت استقرار Splunk Enterprise از محیط CLI استفاده کرد. در ادامه به معرفی لایسنس اسپلانک به صورت تخصصی تر خواهیم پرداخت.

لایسنس اسپلانک

دیدگاهتان را بنویسید